Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka jest kompletna i czy nie nosi śladów uszkodzeń (w szczególności integralności opakowania) przed potwierdzeniem odbioru przesyłki od przewoźnika. W szczególności należy sprawdzić widoczne uszkodzenia, dziury, wgniecenia, ślady uderzeń itp. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przesyłki, kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia, czy towar również uległ uszkodzeniu. Kupujący ma obowiązek zgłosić przewoźnikowi wszelkie uszkodzenia opakowania i odnotować je w protokole zdawczo-odbiorczym (tzw. przyjęcie z zastrzeżeniem), nawet jeśli na pierwszy rzut oka towary nie są uszkodzone. Jeśli jest oczywiste, że towary wewnątrz są uszkodzone, zalecamy, aby kupujący nie przyjmował przesyłki i poinformował sprzedawcę o zaistniałej sytuacji.
Kupujący jest zobowiązany do poinformowania przewoźnika i sprzedawcy o wszelkich uszkodzeniach towarów niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od ich otrzymania. Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe podczas transportu towarów.
Kupujący jest prawnie zobowiązany do ponownego sprawdzenia towarów po ich otrzymaniu bez zbędnej zwłoki i do niezwłocznego powiadomienia sprzedającego o wszelkich brakach.
Jeśli towary są zwracane przez kupującego, powinny być w stanie, w jakim zostały dostarczone. W związku z tym towary nie powinny wykazywać oznak użytkowania ani zużycia, a wszystkie materiały opakowaniowe, etykiety, instrukcje itp. powinny zostać zwrócone w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone kupującemu.
Springfree Trampoline Ltd. i jej autoryzowana sieć dealerów gwarantuje, że produkty Springfree są dostarczane wolne od wad materiałowych i produkcyjnych do normalnego użytku rekreacyjnego, rodzinnego (tj. niekomercyjnego). Sprzedawca udziela rozszerzonej gwarancji na okres 10 lat na całą trampolinę przy normalnym użytkowaniu. Sprzedawca udziela gwarancji na towary dodatkowe, takie jak stopnie, obręcz do koszykówki lub plandeka (zwane dalej „towarami dodatkowymi”) na okres 24 miesięcy od otrzymania towaru. Kupujący jest zatem uprawniony do skorzystania z uprawnień z tytułu wadliwego wykonania umowy w odniesieniu do wad trampoliny w ciągu 10 lat od jej otrzymania oraz w odniesieniu do towarów dodatkowych w ciągu 24 miesięcy od otrzymania towaru. Gwarancja dotyczy wyłącznie wad o charakterze produkcyjnym. Gwarancja nie obejmuje wad spowodowanych normalnym zużyciem (np. przetartymi szwami), niewłaściwym użytkowaniem, oparzeniami, przecięciami lub rozdarciami. Gwarancja nie obejmuje wad spowodowanych montażem lub demontażem, chyba że przestrzegano instrukcji montażu. Gwarancja dotycząca metalowej ramy trampoliny nie obejmuje rdzy powierzchniowej. W przypadku wystąpienia wad w dostarczonym towarze, kupujący jest również uprawniony do żądania dostarczenia nowego przedmiotu bez wad, chyba że jest to nieuzasadnione ze względu na charakter wady, ale jeśli wada dotyczy tylko części przedmiotu (tj. tylko pewna część trampoliny jest wadliwa), kupujący może żądać jedynie wymiany tej części (tj. wadliwej części), a nie dostarczenia nowego przedmiotu. Kupującemu nie przysługuje prawo do wadliwego wykonania umowy, jeżeli wiedział on o wadliwości rzeczy przed jej odbiorem lub jeżeli kupujący spowodował wadliwość rzeczy. Uprawnienia z tytułu wad są wykonywane wobec sprzedawcy, od którego rzecz została zakupiona lub wobec osoby wyznaczonej do przeprowadzenia naprawy, jeżeli osoba ta została wymieniona w pisemnym potwierdzeniu sprzedawcy. Jeśli kupujący skorzysta z prawa do wadliwego wykonania, sprzedający potwierdzi kupującemu na piśmie, kiedy kupujący skorzystał z prawa do wadliwego wykonania, a także naprawę i czas trwania naprawy.
Wszelkie roszczenia dotyczące dostarczonego i nieużywanego produktu (takie jak brakujące części, rozerwana siatka itp.) muszą zostać zgłoszone w ciągu 2 dni od zakupu produktu. Roszczenia zgłoszone po tym okresie mogą zostać odrzucone.
Springfree Trampoline Ltd. i jej sieć autoryzowanych dealerów nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek inne, bezpośrednie lub pośrednie szkody na zdrowiu, mieniu, utratę zarobków lub inne straty ekonomiczne w jakikolwiek sposób wynikające z użytkowania i obsługi trampoliny.
Każdy zwrot produktu musi zostać wcześniej zatwierdzony, dlatego konieczne jest przesłanie w pełni wypełnionej karty gwarancyjnej na adres e-mail springfree@jumpsafe.eu. Bez zbędnej zwłoki kupujący otrzyma wówczas potwierdzenie przyjęcia reklamacji.
Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać informacje o aktualizacjach produktów, nowościach, promocjach i nie tylko.
Copyright © Trampoliny Springfree
Wszelkie prawa zastrzeżone.